Ikona facebookIkona linkedinIkona instagramIkona youtube

Hortex wspiera polską kulturę filmową

Co ma wspólnego jedzenie, picie i film? Fakt, że idealnie do siebie pasują. Marka Hortex w 2024 roku postanowiła zainwestować w polską kulturę filmową. Ufundowane nagrody dla laureatów, miejsca spotkań czy produkty dostępne dla osób uczestniczących, wszystko to na wszystkich ważnych wydarzeniach filmowych w kraju.

Skąd pomysł na wspieranie polskiej kultury?

O to zapytaliśmy Prezes Polskiego Ogrodu, Agatę Bonikowską.

“Pomysł powstał podczas badania historii marki Hortex. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że produkty naszej marki są obecne na polskich stołach od 80 lat. W związku z tym czujemy się w obowiązku wspierać polską kulturę. W tym roku dopiero zaczynamy. Zostaliśmy patronami trzech festiwali filmowych, a także rozdania nagród Telekamety. Oczywiście na miejscu będzie można skosztować pysznych soków. Serdecznie zapraszam!” – Agata Bonikowska, Prezes Zarządu Polski Ogród, Grupa Hortex

Gdzie pojawił i pojawi się marka?

  • Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni,
  • Warszawski Festiwal Filmowy,
  • Telekamery,
  • Camerimage Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toruniu.

Hortex na 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

Marka Hortex była partnerem Konkursu Perspektywy, a także przestrzeni spotkań twórców z publicznością. Podczas paneli dyskusyjnych uczestnicy mieli przyjemność delektowania się sokami i smoothies dostępnymi w lodówkach.

Marka sfinansowała także nagrodę pozaregulaminową za świeże spojrzenie w polskim kinie. 27 września podczas Młodej Gali Agata Bonikowska – Prezes Polskiego Ogrodu oraz Maciej Magnuszewski – Dyrektor Generalny i Prezesem Zarządu Hortex Sp. z o. o wręczyli nagrodę Monice Majorek za film “Innego jutra nie będzie”. Poza nagrodą finansową twórczyni otrzymała roczny zapas produktów marki..

Hortex na Warszawskim Festiwalu Filmowym

W trakcie 10 dni festiwalu uczestnicy mogli zobaczyć 84 filmy pełnometrażowe oraz 58 krótkometrażowych. W programie pojawiło się aż 46 premier filmowych, w tym 26 światowych i 20 polskich! Klimat festiwalowy stworzyły spotkania (te planowane i spontaniczne) z twórcami, artystami i artystkami, a także miłośnikami kina.

Prawie 3000 gości zaproszonych na uroczyste gale rozdania nagród i projekcje specjalnych filmów mogło zasmakować tradycyjnych soków i nowych smoothies bez cukru Hortex.

Marka ufundowała także jedną z nagród w konkursie 1-2 dla filmu “W DOBREJ WIERZE”, reż. Frauke Lodders.

Filmowe zapowiedzi Hortex

Specjalnie na festiwale filmowe marka przygotowała 4 klipy filmowe, które zobaczyć będzie można przed seansami filmami.

Zobacz, jak na filmową ucztę zaprasza marka.

____

Hortex to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek spożywczych w Polsce, specjalizująca się w produkcji mrożonych owoców i warzyw oraz soków, nektarów i napojów. Z ponad 80-letnią tradycją, firma stała się liderem w swojej branży, oferując produkty wysokiej jakości, oparte na naturalnych składnikach.

Pozostałe aktualności