Brand Manager
Polski Ogród Sp. z o.o.
Kim jesteśmy:
Większość konsumentów nie powinna mieć problemu z rozpoznaniem naszej marki.
Najlepsze owoce i warzywa? Perfekcja wykonania?
Najwyższa jakość? Naturalność bez kompromisów?
Oczywiście! z tego słyniemy od lat!
HORTEX TO WYJĄTKOWY SMAK, KTÓRY RODZI SIĘ Z PASJI!
Z pasji do owoców i warzyw oczywiście! Pasjonuje nas wyszukiwanie i wybieranie tych najlepszych i tworzenie z nich wyjątkowych produktów! Bo pasja nadaje życiu smak!
Jeżeli marketing to twoja pasja i świetnie czujesz się w budowaniu oraz analizie świadomości marki wśród konsumentów. To jest to rola dla ciebie.
Co zyskujesz dołączając do nas:
Polski Ogród nie istniałby bez naszych Pracowników. Połączenie ich pasji oraz zaangażowania sprawia, że staliśmy się liderem na rynku w kategorii mrożonych warzyw i owoców w Polsce. Każdy Pracownik wnosi unikalne kompetencje, osobowość i doświadczenie. Dzięki temu wspólnie możemy się rozwijać i odnosić sukcesy.
Pracując u nas będziesz miał realny wpływ na tworzenie strategii działania i rozwoju firmy. Dzięki otwartej komunikacji wspólnie wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Panuje u nas nieformalna, rodzinna atmosfera. Zapewniamy programy onboardingowe i kompleksowe wdrożenie nowych Pracowników. Gwarantujemy udział w różnorodnych projektach opartych na współpracy wielu działów.
W jakim systemie pracujemy i co proponujemy:
- Pełną wyzwań pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji w branży FMCG.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Hybrydowy model pracy.
- Profesjonalny onboarding.
- Wsparcie doświadczonego zespołu współpracowników.
- Elastyczne godziny pracy.
- Dużą samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań.
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy również do celów prywatnych.
- Pakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, kursy językowe z lektorem; świadczenia z ZFŚS.
Co możesz wnieść do naszej organizacji?
- Doświadczenie w budowaniu strategii marki i zarządzaniu budżetem marketingowym, najlepiej w segmencie FMCG.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny.
- Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność wyciągania wniosków na bazie dostępnych danych.
- Wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych.
- Samodzielność i odwaga w realizowaniu niestandardowych działań marketingowych.
- Doświadczenie w komunikacji 360 (ATL/BTL/digital) oraz wdrażaniu nowych produktów.
- Umiejętność wyznaczania sobie zadań, kontrolowania postępu prac i weryfikowania jakości ich wykonania.
- Prawo jazdy kat B – gotowość do odbywania podróży służbowych do fabryki
Czym będziesz zajmować się na co dzień?
- Opracowywanie i wdrażanie krótko i długoterminowych planów dla poszczególnych kategorii produktowych w segmencie mrożonych warzyw i owoców oraz dań gotowych.
- Zarządzanie portfolio – przygotowywanie analiz i rekomendacji w zakresie optymalizacji istniejących produktów oraz wprowadzanie nowych – od konceptu po wdrożenie.
- Koordynacja działań w zakresie zarządzania portfelem produktowym w ramach zespołów cross funkcyjnych – sprzedaży, trade marketingu, R&D, produkcji, controllingu.
- Przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacji ATL/BTL/digital.
- Współpraca z agencjami reklamowymi, badawczymi i domem mediowym.
- Analiza wyników rynkowych (Nielsen) oraz danych sprzedażowych wraz z rekomendacją działań w zakresie poszczególnych kategorii.
- Monitorowanie trendów konsumenckich i działań konkurencji.
- Efektywne zarządzanie budżetem marketingowym.
- Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Trade Marketingu.